Gero miego gidas

  • 1.
    1. Įvadas. Kokia yra kritinė miego valandų riba, kai prasideda didelė žala organizmui?
    0:04:24
  • 2.
    2. Poilsio svarba sveikatai ir savijautai
    0:06:22
  • 3.
    3. Kodėl miego ir atsistatymo technikos yra svarbios šiuolaikiniam vadovui?
    0:14:18
  • 4.
    4. Kas yra cirkadinis ritmas ir kokią jis įtaką turi mūsų kasdienybėje?
    0:11:16
  • 5.
    5. 100 naktų miego eksperimentai. Kas tai?
    0:06:07
  • 6.
    6. Poilsio gerinimo taktikos. Koks turėtų būti idealus miegamasis? Miego trukdžiai
    0:11:18
  • 7.
    7. Poilsio gerinimo taktikos. Stresas ir kvėpavimas
    0:10:26
  • 8.
    8. Poilsio gerinimo taktikos. Mityba, papildai, vakaro ir ryto turinos. Kas yra 10-3-2-1?
    0:13:59
  • 9.
    9. Bonus. Kas dar gali pagerinti poilsio kokybę bei kaip organizacija gali prisidėti prie savo darbuotojų miego gerinimo?
    0:08:44

Priskirti

Išduosime paslaptį - šis kursas iš tikrųjų nėra apie miegą. Jis apie tai, kaip tapti geresne savo versija ir per tą patį laiką pasiekti daugiau, kai nėra kažkokių metabolizmo sukeltų trukdžių, kai turite daug energijos ir ji yra stabili visos dienos metu ir viso to pasekmė - Jūsų produktyvumas yra žymiai didesnis.

KAM SKIRTA ?

 Visiems, kurie nori pagerinti savo produktyvumą arba žmonėms, kurie nuolat jaučiasi pavargę, trūksta energijos ir koncentracijos.

PROGRAMA: 

  • 100 miego gerinimo eksperimentų apžvalga;
  • 7 strategijos, kaip pagerinti poilsio  kokybę (gero miego praktiniai patarimai, Buteyco kvėpavimo principai ir t.t.)

Kurso metu sužinosime:

  • Kokią įtaką miegas turi kūno kompozicijai?
  • Kuriomis valandomis yra idealiausia miegoti?
  • Kaip subalansuoti savo cirkadinį ritmą?
  • Kaip Jūsų asmeniniai chronotipai lemia Jūsų asmeninius rezultatus?
  • Ką sako 15 min. miego kokybės testas?
  • Ką daryti, kai vakare reikia naudotis mobiliuoju telefonu? Kaip sumažinti jo žalą miego kokybei?
  • Kaip turėtų atrodyti Jūsų miegamasis, kad poilsio kokybė pagerėtų?
  • Kokie papildai labiausiai veikia miego kokybę?
  • Kokie yra pagrindiniai miego trukdžiai, kuriuos pašalinus, galima būtų ryškiai pagerinti poilsį?
  • Kokia idealiausia vakaro rutina?
  • Ką daryti, kai blogai išsimiegojau?
  • Ką daryti, kai negaliu užmigti?

 

Vertinimų komentarai

OVC

1 val. 26 min.
+ Klausimai lektoriui
(5.00/1 Balsas)

Komentarai
1
Peržiūros
6