Įtaka pardavimuose

  • 1.
    1. Kas tai yra įtaka ir kokie pagrindiniai įtakos elementai. Patikimumas – pirmasis svarbus elementas
    0:11:02
  • 2.
    2. Logika – tai be ko įtaka tampa manipuliacija.
    0:12:08
  • 3.
    3. Emocijos – mes esame emocijų valdomi žmonės
    0:07:26
  • 4.
    4. Kas tai yra manipuliacija, kaip ją atpažinti ir apsiginti. Ar verta ją naudoti pardavimuose?
    0:15:20

Priskirti

Kas yra įtakos darymas bendraujant su klientu – ar kiekvienas tai gali? Kuris iš trijų įtakos elementų svarbesnis: pasitikėjimas parduodančiu asmeniu (įmone), logika ar emocijos? Kaip nuspręsti, kada labiau vadovautis logika, o kada „įjungti“ emocijas? Ką iš esmės reiškia naudoti emocijas pardavime? Manipuliacijos – kas tai yra ir ar tikrai verta?

 

Tai temos, kurias nagrinėsime šiame seminare. Etiška įtaka – tai bazė, be kurios technikos tampa tik manipuliacijos įrankiais.

45 min.
+ Klausimai lektoriui
Komentarai
0
Peržiūros
42

Jūratė Žalienė

jurate zaliene

Lektorė

Mokymai
4